כ"ז כסלו תשנ"ב
בתחילת הניגון (באמצע הקטע הראשון – ללא מילים) לקח את הסידור והזיזו לידו ופתחו ל"הנרות הללו" (המקום מסומן מאתמול בדף הקדיש), והניח את דף הקדיש על קצה הסידור ע"מ להחזיק את המקום. במשך הניגון ניגן מעט עם הקהל כרגיל, ופעמים הביט בסידור, פעמים סקר את הקהל ופעמים הביט בנרות (כרגיל – במבט חזק ועמוק, באופן שדומה ש"מקשיב למה שהנרות מספרים"). ב"על ניסיך" מנה באצבעות ידו השמאלית 7 פעמים ואח"כ הסתובב בחזרה למזרח מבלי לעודד, וכשהפסיקו לנגן סימן מעט בידו השמאלית לחזור שוב וחזרו עוד פעמיים על הקטע (סה"כ 9 פעמים). בקדיש בתרא הביט על הילדים וענה עמהם, ובסיום התפילה הביט על המנורה ועודד לכיוונה, ויצא מביהכ"נ בשעה 7:25 כשמעודד את שירת "על ניסיך". את הנוסעים שעמדו ליד הפתח בירך באומרו: "פאָ רט געזונטערהייט, מ'זאָ ל הערן בשורות טובות, אַ פריילעכען .91 ליד הדלת חנוכה, בשורות טובות" עמד ר' שמואל שי' חפר, וכ"ק אדמו"ר שליט"א חזר ואמר לו ביחוד: "אַ .79 כן בירך גם נוסעות פריילעכען חנוכה" שעמדו למעלה ליד המעלית. 91) = "סעו לבריאות, שנשמע בשו"ט, חנוכה שמח, בשו"ט". ע"פ א' היומנים בירך כרגיל והוסיף: "אַ פריילעכען חנוכה [= חנוכה שמח], הצלחה רבה". במשך היום יצאה לאור השיחה מש"ק האחרונה, מוגה ע"י כ"ק אדמו"ר שליט"א. תאריך הפתח דבר הוא: "נר ג' דחנוכה". גם הלילה, כבכל א' מלילות חנוכה, התארגנו התמימים להתוועדות לפי הוראת כ"ק אדמו"ר שליט"א בשבת, עד לשעה מאוחרת. יצויין לטובה א' האברכים ש"נדבה רוחו" להביא את ה"פאַ רבייסען" בשפע (כולל "בנדקטין"...) ברוב הלילות. הנושא המרכזי בהתוועדות הוא – באופן טבעי – כיצד מגיבים אנו על זכותנו להמצא בשנת הצדי"ק, וכיצד לעשות זאת באופן של "פרסומי ניסא" דוקא, כהוראת ימי חנוכה