הבדלים בין גרסאות בדף "ה' מרחשון תשס"ח"

מתוך יומן 770
 
 
שורה 1: שורה 1:
יום רביעי ה' מרחשוון:
+
'''יום רביעי, ה' מרחשון'''
 +
 +
תפילת שחרית החלה היום באיחור של כדקה (10:01). לא אמרו תחנון, כשכ"ק אדמו"ר מלך המשיח שליט"א יצא מביהכ"נ היתה השעה 10:44.
  
+
היה מי שהתבטא הבוקר, שכידוע שבימי חודש ניסן (וכן בחודש תשרי – מיוהכ"פ) אין אומרים תחנון במשך כל החודש היות וברוב החודש אין אומרים והרוב מכריע את הכל. על דרך זה, היה צריך לבטל כליל את אמירת התחנון
 +
ב-770 במשך כל השנה כולה, באשר במשך רוב השנה אין אומרים תחנון בעקבות ריבוי השמחות בלעה"ר...
  
בליובאוויטש הכל קורה! איך שהדברים 'זזים' כאן, יש לכך השלכה והשפעה ישירה על כל העולם כולו.
+
כעשר שניות לפני השעה 3:15, זכה הת' לוי יצחק וייס שי' לראות בעיני בשר את כ"ק אדמו"ר מלך המשיח שליט"א נכנס לתפילה. הרבי שליט"א מלך המשיח עבר על יד ה"פסק-דין" התלוי במערב ביהכ"נ, וצעד לכיוון מקומו. ה"גילוי" היה לכמה שניות בלבד (לאחר מכן סיפר הנ"ל שמרוב התרגשות לא יכל להתפלל, והתחיל את התפילה דקות ארוכות אחרי כל הציבור).  
  
לא פלא אפוא, שכאשר הגיעו היום ל-770, פרטים מלאים יותר על כוונותיה הזדוניות של ממשלת הרשע בארצנו הק', לחלק את ירושלים עיה"ק לשונאנו רח"ל – שררה בעת אמירת פרקי התהלים המוקדשים לכך, לאחר תפלת מנחה, אווירה של אכפתיות נוגעת ללב, כאן במקום ממנו זעק בבכיות נוראות, כ"ק אדמו"ר שליט"א מלך המשיח, על האסון הנורא שבמסירת שטחים.
+
אף בתפילת מנחה לא אמרו היום תחנון, ולאחרי' אמרו תהילים. בסיום התהילים חזר הרב יקותיאל ראפ קטע מתורתו של משיח והכריז על מעריב בשעה 7:00, ומיד פצח הקהל בשירת "יחי" כרגיל. השעה היתה 3:35.  
  
"צמאה לך נפשי", זהו הניגון הנשמע מ"עזרת נשים" בשעות הצהריים. אלו תינוקות של בית רבן – "משיחי" של דור הגאולה, המבטאים את צימאון נפשם העז, להיות קשורים לרבי בכל מכל כל. זה מה שמאפיין את כנס הילדים הקבוע מידי יום רביעי.
+
אחרי התפילה יצאו שני תמימים ממסיימי "קבוצה" תשס"ז לשליחות במדינת רוסיא, הלא הם התמימים אבי גדז' ואליהו דיקשטיין שי'. ריקודי "טייערע ברידער" ו"יחי" התקיימו על המדרכה מחוץ ל-770 יחד עם חבריהם, ומיד צפה במחשבה העובדה ש"חלפה לה עוד שנה, עוד "קבוצה", וטרם זכינו להתגלותו '''המלאה והמושלמת לעין כל''' של כ"ק אדמו"ר מלך המשיח שליט"א"...  
  
הנה לכם קטע מתוך שיחת קודש לפ' לך-לך בלקו"ש חלק ל':
+
בשעות אחר הצהריים התקיים ה'ראַלי' השבועי של ילדי צבאות ה' בעזרת-נשים של 770.
  
" . . אבל "שנה תמימה" פירשו רז"ל "להביא את חודש העיבור". ונמצא, שאף שגם בלי חודש העיבור נקראת שנה שלימה שלא חסר בה, מ"מ, ע"י חודש העיבור נתוסף בה ענין התמימות".
+
לתפילת מעריב נכנס כ"ק אדמו"ר מלך המשיח שליט"א בשעה 7:00, ויצא אחרי ההכרזה אודות שחרית (10:00) – בשעה 7:13. בצאתו, עמד נוסע בודד לקבל את ברכתו הקדושה.  
  
זוהי הסיבה לשמחה שאפפה אותי ועוד רבים מהתמימים בעת סדר לקוטי-שיחות הערב, לאור העובדה שזכינו להיות מתלמידי ה'קבוצה' בשנה מעוברת – שנה תמימה עם הרבי שליט"א, במלוא מובן המילה...
+
עם סיום סדר חסידות ערב, פרצו התמימים (שוב...) במעגל ריקודים סוער של "שלוחי אדוננו" ו"טייערע ברידער", והת' השליח אליצור רווה שי' (מאחרוני ה"יושבים בליובאוויטש" מקבוצה ס"ו, הנוסע כעת לשליחות בישיבה החדשה בבת-ים עיר הגאולה) נישא על כתפיים. שוב צביטה בלב כשקולטים איך הזמן חולף ועדיין ממתינים להתגלות המלאה...  
  
במשך הלילה פונים בוגרי ישיבת חח"ל צפת להתוועדות רעים בבית משפחת פיקארסקי. סביב ה"לך-לך מארצך וממולדתך ומבית אביך...", מתעוררים התמימים לצאת מההסתגרות האישית בד' אמות הפרטיים, ולהביט בעין פקוחה על הנקרה סביבנו, מתוך "הנחת עצמנו בשביל הזולת".
+
הערב התקיימו ההתוועדויות השבועיות של תלמידי ה"קבוצה'ס" – ההתוועדות האחרונה של קבוצה תשס"ז (לפני הסיום ה"רשמי" בז' מרחשון) בביהכ"נ "געצ'לס שול" שבבנין הפנימיה 1414, וההתוועדות של קבוצה תשס"ח בבית משפחת פיקארסקי. יצוין כי בהתוועדות של קבוצה ס"ז, חילקו דפי קשר מיוחדים עם רשימת טלפונים וכו' של כל חברי הקבוצה, על מנת שיוכלו להמשיך לשמור על קשר גם בנסעם לשליחות המלך.

גרסה אחרונה מ־21:40, 25 באוקטובר 2007

יום רביעי, ה' מרחשון

תפילת שחרית החלה היום באיחור של כדקה (10:01). לא אמרו תחנון, כשכ"ק אדמו"ר מלך המשיח שליט"א יצא מביהכ"נ היתה השעה 10:44.

היה מי שהתבטא הבוקר, שכידוע שבימי חודש ניסן (וכן בחודש תשרי – מיוהכ"פ) אין אומרים תחנון במשך כל החודש היות וברוב החודש אין אומרים והרוב מכריע את הכל. על דרך זה, היה צריך לבטל כליל את אמירת התחנון ב-770 במשך כל השנה כולה, באשר במשך רוב השנה אין אומרים תחנון בעקבות ריבוי השמחות בלעה"ר...

כעשר שניות לפני השעה 3:15, זכה הת' לוי יצחק וייס שי' לראות בעיני בשר את כ"ק אדמו"ר מלך המשיח שליט"א נכנס לתפילה. הרבי שליט"א מלך המשיח עבר על יד ה"פסק-דין" התלוי במערב ביהכ"נ, וצעד לכיוון מקומו. ה"גילוי" היה לכמה שניות בלבד (לאחר מכן סיפר הנ"ל שמרוב התרגשות לא יכל להתפלל, והתחיל את התפילה דקות ארוכות אחרי כל הציבור).

אף בתפילת מנחה לא אמרו היום תחנון, ולאחרי' אמרו תהילים. בסיום התהילים חזר הרב יקותיאל ראפ קטע מתורתו של משיח והכריז על מעריב בשעה 7:00, ומיד פצח הקהל בשירת "יחי" כרגיל. השעה היתה 3:35.

אחרי התפילה יצאו שני תמימים ממסיימי "קבוצה" תשס"ז לשליחות במדינת רוסיא, הלא הם התמימים אבי גדז' ואליהו דיקשטיין שי'. ריקודי "טייערע ברידער" ו"יחי" התקיימו על המדרכה מחוץ ל-770 יחד עם חבריהם, ומיד צפה במחשבה העובדה ש"חלפה לה עוד שנה, עוד "קבוצה", וטרם זכינו להתגלותו המלאה והמושלמת לעין כל של כ"ק אדמו"ר מלך המשיח שליט"א"...

בשעות אחר הצהריים התקיים ה'ראַלי' השבועי של ילדי צבאות ה' בעזרת-נשים של 770.

לתפילת מעריב נכנס כ"ק אדמו"ר מלך המשיח שליט"א בשעה 7:00, ויצא אחרי ההכרזה אודות שחרית (10:00) – בשעה 7:13. בצאתו, עמד נוסע בודד לקבל את ברכתו הקדושה.

עם סיום סדר חסידות ערב, פרצו התמימים (שוב...) במעגל ריקודים סוער של "שלוחי אדוננו" ו"טייערע ברידער", והת' השליח אליצור רווה שי' (מאחרוני ה"יושבים בליובאוויטש" מקבוצה ס"ו, הנוסע כעת לשליחות בישיבה החדשה בבת-ים עיר הגאולה) נישא על כתפיים. שוב צביטה בלב כשקולטים איך הזמן חולף ועדיין ממתינים להתגלות המלאה...

הערב התקיימו ההתוועדויות השבועיות של תלמידי ה"קבוצה'ס" – ההתוועדות האחרונה של קבוצה תשס"ז (לפני הסיום ה"רשמי" בז' מרחשון) בביהכ"נ "געצ'לס שול" שבבנין הפנימיה 1414, וההתוועדות של קבוצה תשס"ח בבית משפחת פיקארסקי. יצוין כי בהתוועדות של קבוצה ס"ז, חילקו דפי קשר מיוחדים עם רשימת טלפונים וכו' של כל חברי הקבוצה, על מנת שיוכלו להמשיך לשמור על קשר גם בנסעם לשליחות המלך.