הבדלים בין גרסאות בדף "ב' טבת תשס"ח"

מתוך יומן 770
 
 
שורה 15: שורה 15:
 
ידוע, שניגון זה חובר ע"י חסידי כ"ק אדמו"ר מהר"ש, בזמן בו סבל ייסורין והתגלה לחסידים רק לעיתים רחוקות, ביניהם – הדלקת נרות חנוכה. החסידים חיברו ניגון ארוך מאוד, בכדי שיזכו לשהות במחיצתו של הרבי ולראותו למשך כמה שיותר זמן.  
 
ידוע, שניגון זה חובר ע"י חסידי כ"ק אדמו"ר מהר"ש, בזמן בו סבל ייסורין והתגלה לחסידים רק לעיתים רחוקות, ביניהם – הדלקת נרות חנוכה. החסידים חיברו ניגון ארוך מאוד, בכדי שיזכו לשהות במחיצתו של הרבי ולראותו למשך כמה שיותר זמן.  
  
נמצא, שכל תוכנו של ניגון זה הוא – "רצוננו לראות את מלכנו"! וכך היא בקשתם ותביעתם של אלפי החסידים ב-770 והצופים והשומעים בשידור חי מכל רחבי העולם, החוזרים שוב ושוב בסיום הניגון, במנגינת התנועה של "על ניסיך ועל נפלאותיך" (שהושר היום י"ג פעמים – ובסיום – בהתלהבות ומהירות רבה): "יחי אדוננו מורנו ורבינו מלך המשיח לעולם ועד"!  
+
נמצא, שכל תוכנו של ניגון זה הוא – "רצוננו לראות את מלכנו"! וכך היא בקשתם ותביעתם של אלפי החסידים ב-770 והצופים והשומעים בשידור חי מכל רחבי העולם, החוזרים שוב ושוב בסיום הניגון, במנגינת התנועה של "על ניסיך ועל נפלאותיך" (שהושר היום י"ג פעמים – ובסיום – בהתלהבות ומהירות רבה): "'''יחי אדוננו מורנו ורבינו מלך המשיח לעולם ועד'''"!  
  
 
התפילה הסתיימה בשעה 3:48, כאשר טרם זכינו להתגלות המושלמת...  
 
התפילה הסתיימה בשעה 3:48, כאשר טרם זכינו להתגלות המושלמת...  
שורה 23: שורה 23:
 
בשעה 10:45 לערך התקיימה התוועדות לרגל סיום הלכות ברמב"ם, ולרגל "זאת חנוכה".  
 
בשעה 10:45 לערך התקיימה התוועדות לרגל סיום הלכות ברמב"ם, ולרגל "זאת חנוכה".  
  
בערב הגיעו ידיעות מהמשך הדיון בבית המשפט: הגבאי ר' זלמן שי' ליפּסקער הועלה שוב לדוכן העדות, ובביטחון ובהירות השיב על כל השאלות שהוגשו הפעם ע"י העורך-דין של הגבאים. לולא נטייתו חד-הצדדית של השופט (היהודי, המחונן בבחירה חופשית) לטובת הצד שכנגד, לא הי' כל ספק בדרך הטבע שהניצחון צריך להיות ביד החסידים, אך מהתייחסות השופט נראה שלאו דוקא שזה יהיה עתה בפועל.  
+
בערב הגיעו ידיעות מהמשך הדיון בבית המשפט: הגבאי ר' זלמן שי' ליפּסקער הועלה שוב לדוכן העדות, ובביטחון ובהירות השיב על כל השאלות שהוגשו הפעם ע"י העורך-דין של הגבאים. לולא נטייתו חד-הצדדית של השופט (היהודי, המחונן בבחירה חופשית) לטובת הצד שכנגד, לא הי' כל ספק בדרך הטבע שהניצחון צריך להיות ביד החסידים, אך מהתייחסות השופט נראה שלאו דוקא שזה יהיה '''עתה''' בפועל.  
  
 
כבר לפני משך זמן הוגשו ערעורים נגד התייחסותו המשוחדת של השופט, וגם באם ח"ו תהיה כשלון בשלב זה של המשפט, בוודאי שהערעורים יתקבלו בבית המשפט העליון, והדיונים יעברו שוב לפני שופט ניטראלי.  
 
כבר לפני משך זמן הוגשו ערעורים נגד התייחסותו המשוחדת של השופט, וגם באם ח"ו תהיה כשלון בשלב זה של המשפט, בוודאי שהערעורים יתקבלו בבית המשפט העליון, והדיונים יעברו שוב לפני שופט ניטראלי.  
  
 
המשך והכרעת הדיון תתבצע מחר אי"ה, ויתכן שכבר ייתן השופט את פסק הדין במקום. ואנו בטוחים בברכתו הקדושה והברורה של כ"ק אדמו"ר מלך המשיח שליט"א שסוף כל סוף יד החסידים תהיה על העליונה, וגם הצד השני יהפכו מחשוכא לנהורא בהתגלותו המלאה והמושלמת לעין כל בגאולה האמיתית והשלימה תיכף ומי"ד ממ"ש!
 
המשך והכרעת הדיון תתבצע מחר אי"ה, ויתכן שכבר ייתן השופט את פסק הדין במקום. ואנו בטוחים בברכתו הקדושה והברורה של כ"ק אדמו"ר מלך המשיח שליט"א שסוף כל סוף יד החסידים תהיה על העליונה, וגם הצד השני יהפכו מחשוכא לנהורא בהתגלותו המלאה והמושלמת לעין כל בגאולה האמיתית והשלימה תיכף ומי"ד ממ"ש!

גרסה אחרונה מ־18:41, 12 בדצמבר 2007

יום שלישי, ב' טבת

לפני התפילה התקיימה התוועדות לרגל הנחת תפילין במזרח 770.

שירת ה"יחי" שלפני התפילה היתה כרגיל (ולא "דידן נצח"). בהלל לא שרו ב"אודך".

בקריאת התורה השתתף הגבאי ר' אברהם שי' האָלצבערג (שלא כרגיל שרק השמש ר' שד"ב שי' קיובמאַן נמצא). בסיום הקריאה, בה עלה כ"ק אדמו"ר מלך המשיח שליט"א לשלישי, נערך "מי שברך" ליולדת בת.

התפילה הסתיימה בשעה 11:13, ולאחרי' נערכה התוועדות לבר-מצוה במזרח 770.

מנחה כרגיל ב-3:25. להדלקת הנרות האחרונה לשנה זו, הגיעה קבוצה של ילדים מתלמוד-תורה "אהלי תורה".

שרים "הנרות הללו" אחרי ההדלקה, עיני כולם מופנות לעבר כ"ק אדמו"ר מלך המשיח שליט"א.

ידוע, שניגון זה חובר ע"י חסידי כ"ק אדמו"ר מהר"ש, בזמן בו סבל ייסורין והתגלה לחסידים רק לעיתים רחוקות, ביניהם – הדלקת נרות חנוכה. החסידים חיברו ניגון ארוך מאוד, בכדי שיזכו לשהות במחיצתו של הרבי ולראותו למשך כמה שיותר זמן.

נמצא, שכל תוכנו של ניגון זה הוא – "רצוננו לראות את מלכנו"! וכך היא בקשתם ותביעתם של אלפי החסידים ב-770 והצופים והשומעים בשידור חי מכל רחבי העולם, החוזרים שוב ושוב בסיום הניגון, במנגינת התנועה של "על ניסיך ועל נפלאותיך" (שהושר היום י"ג פעמים – ובסיום – בהתלהבות ומהירות רבה): "יחי אדוננו מורנו ורבינו מלך המשיח לעולם ועד"!

התפילה הסתיימה בשעה 3:48, כאשר טרם זכינו להתגלות המושלמת...

מעריב בשעה 5:30, והסתיים ב-5:44.

בשעה 10:45 לערך התקיימה התוועדות לרגל סיום הלכות ברמב"ם, ולרגל "זאת חנוכה".

בערב הגיעו ידיעות מהמשך הדיון בבית המשפט: הגבאי ר' זלמן שי' ליפּסקער הועלה שוב לדוכן העדות, ובביטחון ובהירות השיב על כל השאלות שהוגשו הפעם ע"י העורך-דין של הגבאים. לולא נטייתו חד-הצדדית של השופט (היהודי, המחונן בבחירה חופשית) לטובת הצד שכנגד, לא הי' כל ספק בדרך הטבע שהניצחון צריך להיות ביד החסידים, אך מהתייחסות השופט נראה שלאו דוקא שזה יהיה עתה בפועל.

כבר לפני משך זמן הוגשו ערעורים נגד התייחסותו המשוחדת של השופט, וגם באם ח"ו תהיה כשלון בשלב זה של המשפט, בוודאי שהערעורים יתקבלו בבית המשפט העליון, והדיונים יעברו שוב לפני שופט ניטראלי.

המשך והכרעת הדיון תתבצע מחר אי"ה, ויתכן שכבר ייתן השופט את פסק הדין במקום. ואנו בטוחים בברכתו הקדושה והברורה של כ"ק אדמו"ר מלך המשיח שליט"א שסוף כל סוף יד החסידים תהיה על העליונה, וגם הצד השני יהפכו מחשוכא לנהורא בהתגלותו המלאה והמושלמת לעין כל בגאולה האמיתית והשלימה תיכף ומי"ד ממ"ש!