כ"ט מרחשון תשל"ח
יום חמישי, כ"ט מרחשון
לקריאת-התורה עלו בגורל האותיות פ, נ. בעת הגלילה הורה כ"ק אדמו"ר שליט"א לגולל (הרב י.פ.) שיגבי' את האבנט של הספר-תורה עד לתחילת שליש העליון.
בשעות הצהריים נודעה הבשורה הטובה שהערב ילך כ"ק אדמו"ר שליט"א – לראשונה מאז ליל שמע"צ – לביתו. לקראת הערב התמלאה הרחבה שמול 770 באנ"ש והתמימים, נשים וטף. רבים שהיו בליל שמע"צ באו להשלים את אשר לא זכו לראות עד היום. בשם הרופא התבקש הקהל שלא להתקרב למכונית ולהשאיר שביל רחב.
בשעה 7:35 נפתחה הדלת, כ"ק אדמו"ר שליט"א נראה בפתח והחל צועד באיטיות לעבר המכונית החונה ליד המדרכה. בידו אחז מעטפה צהובה. באופן ספונטאני פתח הקהל בשירת מאַרש נפוליון וכ"ק אדמו"ר שליט"א רמז בידו להגברת השירה. גם כשנכנס למכונית המשיך לרמוז בתנועות ידיו להגברת השירה. המכונית זזה ורבים נסחפו למעגלי הריקודים בשמחה ובהתלהבות. לפני המכונית נסע המזכיר הריב"ק במכוניתו, בתוכה ישבו ד"ר רעזניק, ד"ר לעוו והמזכיר הריל"ג. הם נסעו רק עד ברוקלין עוו. ושם ירד כ"ק אדמו"ר שליט"א וצעד ברגליו (כי הרופאים אמרו שלצורך בריאותו צריך כ"ק אדמו"ר שליט"א ללכת ברגליו). בהגיעו לביתו, הודה לרופאים וברכם בלילה טוב.
אחרי זמן מה יצאה הרבנית מ-770 ונסעה אף היא (אומרים שכאשר ראתה הרבנית את השמחה והריקודים התבטאה שעד עתה לא העריכה עד כמה עזה אהבת החסידים לכ"ק אדמו"ר שליט"א).
כשבא כ"ק אדמו"ר שליט"א לביתו מזג לו הריל"ג כוס תה. בינתיים הגיעה הרבנית ואמרה: "איך וועל שוין אַליין קענען פירן".
השמחה והריקודים נמשכו ב-770 במשך כל הלילה. משקה נשפך כמים. שרו משירי שמח"ת וגם ערכו "סדר הקפות", כהמשך לליל שמע"צ... בשעה 9:00 החלו באמירת פסוקי "אתה הראית" וי"ב הפסוקים. הפסוקים נמכרו תמורת סכומים לא מבוטלים והכסף הוקדש לקניית משקה (77 בקבוקים סה"כ – לא כולל מה שהביאו מהבתים) וסעודת הודי' לה' על חסדו הגדול אשר גמלנו. רבים מאנ"ש הביאו מבתיהם ומחנויותיהם מכל טוב, בשר, דגים, פירות, מיני מאפה ומשקה ועוד ועוד. במשך כל הזמן שרו ורקדו כבשמח"ת, ונתקיים הפתגם "איז געגיינגען אויף טישען און אויף ביינק" במלואו...
באמצע הלילה הביאו את הרופא להראות לו את השמחה ואמרו לו: ראה את אשר עשית, וכמובן שהוא התפעל מאוד.
בבית-הכנסת הגדול התוועדו הרב שלום מרוזוב והרב יצחק שפרינגר עם תלמידי הישיבה עד לאור הבוקר.
[בבוקר א"א היה להיכנס ל-770; הגוי ניקה את כל הזאל והעמיד בחור השני את כל הבקבוקים שנשארו שלמים ומספרם 43 – מכל המינים, מכילי "קוואָרט" וחצי "גאַלאָן"].