כ"ד אייר תשנ"ג
יום שבת קודש כ"ד אייר
קריאת התורה של שחרית התקיימה כרגיל לאחרונה בזאל למע', כשכל הדלתות פתוחות.
בעליות לתורה כובדו בין השאר אורחים שהגיעו בימים אלו, כהרב שלום דובער שי' וולף מאה"ק, הרב לוי שי' מאצקין מאוסטרלי' שבאיי הים ועוד.
בשעה 1:25 נודע על תפילת מנחה, וכעבור כ-10 דקות נכנס כ"ק אד"ש מה"מ לחדר המיוחד, לקול שירת 'יחי אדוננו מורנו ורבנו מלך המשיח', כרגיל. בסיום התפלה, באמצע אמירת 'פרקי אבות', הורדו הוילונות אך שום סימן מעודד על יציאת כ"ק אד"ש מה"מ למרפסת לא נראה עדיין, וכך לאחר המתנה בת כמה דקות נודע אשר לא נזכה לראות את מלכנו בתפילה זו, ואכן מלך המשיח חזר להיכל קדשו.
האכזבה ניכרה על פני הקהל, כקטן כגדול. למרות העובדה כי אך אמש זכינו לראות את פני מלכנו... שמא תאמרו כי הדבר מצביע על חומריות כה גדולה שכשלא רואים את הרבי לתפילה אחת נכנסים ליאוש ודכאון - לא היא: אדרבה, הקהל כה צמא ומשתוקק לראות את פני קדשו של מלכנו שליט"א, עד כי כל תפילה ותפילה כמוה כ'דיוטגמא חדשה', וכפי שהדבר מתבטא במציאות כאשר זוכים לראות את כ"ק אד"ש מה"מ, ששמחים עד מאוד, עד שפעמים נדמה כי שוכחים כלל על המצב....
לאחמ"כ התקיימה התוועדות חסידית בחסות בית הכנסת, שנתן, כנהוג ב"שבת חזק", את הקידוש. התוועדו זקני וחשובי אנ"ש, כהרב חיים סריברנסקי, הרב לוי"צ שפירא, הרב יוסף שי' רייצעס ועוד, והרב דוד שי' רסקין חילק ממשקה של הרבי.
א' הנקודות היתה בנוגע לריבוי התפילות והבקשות הנאמרות מידי יום לרפואתו של הרבי, אשר "כל אחד צריך לראות ליטול חלק בזה". ר' חיים סריברנסקי אף עורר ש"ח"ו לומר תהלים בשבת בבוקר על חשבון לימוד חסידות לפני התפילה, ועד כדי כך", הוסיף, "שא' שאומר תהלים על חשבון הלימוד, ה"ז יותר גרוע מ'טלויזשען'"...
בעת 'רעוא דרעוין' התקיים סדר ניגונים וחזרת מאמר חסידות, כשלקראת סיום נודע ע"ד "מעריב נאו". יצויין כי ההודעה נמסרה כאשר נותרו כ-10 דקות לפני מועד צאת השבת, כך שהדבר בא לגמרי בהפתעה.