הבדלים בין גרסאות בדף "ג' מנחם-אב תשס"ח"

מתוך יומן 770
 
 
שורה 1: שורה 1:
 
'''יום שני, ג' מנחם-אב'''  
 
'''יום שני, ג' מנחם-אב'''  
  
לשחרית נכנס כ"ק אדמו"ר מלך המשיח שליט"א בשעה 10:00. בקריאת התורה עלה חתן בר-מצוה ראשון, חתן שני, וכ"ק אדמו"ר מלך המשיח שליט"א עלה שלישי כרגיל. סיום התפילה 11:07.  
+
לשחרית נכנס כ"ק אדמו"ר מלך המשיח שליט"א בשעה 10:00.  
 +
 
 +
כאשר הוציאו מארון הקודש את הס"ת לקריה"ת, גילו פסול (זאת הפעם השלישית בתקופה האחרונה – כזכור, כן היה גם בש"ק פ' בלק ט' תמוז וביום חמישי כ"א תמוז).
 +
המעניין הוא, כי הפסול נפל במילה "מחרב" (שבפסוק השני בספר דברים), כאשר באופן מופלא נפל כתם דיו בצורת יו"ד בין האות ר' לאות ב' באופן שיצר את המילה "מחריב"...
 +
 
 +
למקום נקראו שני סופרים מומחים שאישרו שהס"ת פסול, והובא למקום סכין והכתם נמחק, וקראו באותו הס"ת. כל זה ארך מספר דקות.
 +
 
 +
בקריאת התורה עלה חתן בר-מצוה ראשון, חתן שני, וכ"ק אדמו"ר מלך המשיח שליט"א עלה שלישי כרגיל. סיום התפילה 11:07.  
  
 
אחרי התפילה התקיימה התוועדות לבר-מצוה במזרח 770.  
 
אחרי התפילה התקיימה התוועדות לבר-מצוה במזרח 770.  

גרסה אחרונה מ־20:08, 25 באוגוסט 2008

יום שני, ג' מנחם-אב

לשחרית נכנס כ"ק אדמו"ר מלך המשיח שליט"א בשעה 10:00.

כאשר הוציאו מארון הקודש את הס"ת לקריה"ת, גילו פסול (זאת הפעם השלישית בתקופה האחרונה – כזכור, כן היה גם בש"ק פ' בלק ט' תמוז וביום חמישי כ"א תמוז). המעניין הוא, כי הפסול נפל במילה "מחרב" (שבפסוק השני בספר דברים), כאשר באופן מופלא נפל כתם דיו בצורת יו"ד בין האות ר' לאות ב' באופן שיצר את המילה "מחריב"...

למקום נקראו שני סופרים מומחים שאישרו שהס"ת פסול, והובא למקום סכין והכתם נמחק, וקראו באותו הס"ת. כל זה ארך מספר דקות.

בקריאת התורה עלה חתן בר-מצוה ראשון, חתן שני, וכ"ק אדמו"ר מלך המשיח שליט"א עלה שלישי כרגיל. סיום התפילה 11:07.

אחרי התפילה התקיימה התוועדות לבר-מצוה במזרח 770.

למנחה נכנס כ"ק אדמו"ר מלך המשיח שליט"א בשעה 3:15. סיום התפילה 3:31.

בשעות הערב ניקו פועלי 770 חלקים מהתקרה והמאווררים וכו' בחלק הדרום-מזרח של ביהכ"נ, כחלק מההכנות הראשונות לקראת חודש תשרי הבעל"ט.

למעריב נכנס כ"ק אדמו"ר מלך המשיח שליט"א בשעה 9:30; סיום התפילה 9:42.

אחרי הריקודים נערך "סיום" על מסכת קידושין.

בשעה 10:20 לערך נפתחה התוועדות "פינת החי" השבועית של התמימים בפינה הצפונית-מזרחית בלימוד עניני גאומ"ש מתוך קונטרס "יחי המלך" השבועי.

במהלך ההתוועדות נערך "סיום" על מסכת תמיד ע"י הת' שי שרון שי' (כהוראת כ"ק אדמו"ר מלך המשיח שליט"א לערוך כמה שיותר "סיומים" בכל מקום), וכן סיום על הלכות עירובין ברמב"ם ע"י הת' אליהו יונה בנימינסאָהן, שחילק מהמשקה שנתן כ"ק אדמו"ר מלך המשיח שליט"א עבור ההתוועדות.

במהלך הערב סיפרו כו"כ סיפורי מופתים, והת' שד"ב טהאַלער שי' שיתף את המשתתפים בכמה מענות קודש שזכו לקבל המקורבים המבקרים ב-770 לאחרונה.

הרה"ח ר' רועי שמש שי' משיפסייד-ביי סיפר כיצד הוא ורעייתו חששו להציב דגל משיח על ביתם מחשש "מה יאמרו" וכו', עד שרעייתו קיבלה את תשובת כ"ק אדמו"ר מלך המשיח שליט"א הברורה (אג"ק ח"ג עמ' קלב): "שכבר באה העת שכל הרבים שבסביבתם יספחום על דגל אנ"ש"...