הבדלים בין גרסאות בדף "כ"ז שבט תשמ"ח"

מתוך יומן 770
 
 
שורה 1: שורה 1:
'''יום שני כ"ז שבט תשמ"ח'''
+
'''יום שני, כ"ז שבט'''  
  
אני החלטתי שאני חייב לשמוע קרהמהרבי הגם שהיום זה לא שייך לאות שלי, בקיצור, עמדתי בתור שנכנסים המיוחסים והשליחים שנוסעים, וכך הצלחתי להיכנס, מיד לבשתי תפילין, וחיכיתי עד שהרבי ירד, הרבי ירד עטור בטלית ותפילין והסידור בידו כנ"ל מהקומה למעלה מביט בארץ ואח"כ ניגש, החל בשני כתובים ואמר קדיש והחלה התפילה בכלל ההרגשה הייתה נפלאה, הרבי לא עלה לקרה"ת, היות והוא "אבל", אבל אמר קדיש. הבע"ק הי' הר' דוד רסקין, אחרי התפילה אמרו פרק מ"ט בתהילים והרבי אמר קדיש, אח"כ הרבי ניגש לפינה כמו אתמול והתיישב עם הטו"ת ועברו לנחמו אני יצאתי כמו אתמול ולא ניחמתי מהטעם לעיל.
+
החלטתי שאני חייב לשמוע קריהאצל כ"ק אדמו"ר שליט"א הגם שהיום זה לא שייך לאות שלי. בקיצור, עמדתי בתור שנכנסים המיוחסים והשליחים שנוסעים, וכך הצלחתי להיכנס. מיד לבשתי תפילין, וחיכיתי עד שכ"ק אדמו"ר שליט"א ירד, כ"ק אדמו"ר שליט"א ירד עטור בטלית ותפילין והסידור בידו כנ"ל מהקומה למעלה כשמביט בארץ ואח"כ ניגש. החל ב"וכן שני כתובים" ואמר קדיש והחלה התפילה.  
  
ר"ת הנחתי בחוץ בחוץ החל להתאסף קהל עצום שהגיע מבורו פארק וכו', הגיע ת"ת של גור שבאו לנחם הקהל נאמד בכמה מאות, יותר מחמש מאות, אדמו"רים ורבנים מלווים בחסידים נכנסים מאחורה האדמו"רים נכנסים מהכניסה מאחורי הבית אחרי כרבע שעה הרבי עלה למעלה להחליף את התפילין ואח"כ חזר לשבת והמשיכו לנחם היות ותפילין, ואבל, זה לא כ"כ מסתדר. היום זה הי' שיא של מנחמים אדמו"רים וכו'. יצאו שתים וחצי קסטות רק איך שאדמו"רים ורבנים חשובים מדברים עם הרבי, מנחה הי' ב-3:15 ג"כ היו מנחמים, התפללתי ב-770 וכן מעריב ב-6:00 לערך ג"כ הרבה ניחמו. היום בבוקר אחרי התפילה החלה כתיבת ס"ת במעמד הרבנים שליט"א והרבי שליט"א לע"נ הרבנית הצדקנית מרת חי'ה מושקא ע"ה.
+
בכלל ההרגשה הייתה נפלאה, כ"ק אדמו"ר שליט"א לא עלה לתורה, היות והוא "אבל", אבל אמר קדיש. הבעל-קורא הי' ר' דוד רסקין. אחרי התפילה אמרו פרק מ"ט בתהילים וכ"ק אדמו"ר שליט"א אמר קדיש, אח"כ ניגש כ"ק אדמו"ר שליט"א לפינה כמו אתמול והתיישב עם הטו"ת ועברו לנחמו. אני יצאתי כמו אתמול ולא ניחמתי מהטעם לעיל.
 +
 
 +
ר"ת הנחתי בחוץ. בינתיים החל להתאסף בחוץ קהל עצום שהגיע מבורו פארק וכו', הגיע ת"ת של גור שבאו לנחם. הקהל נאמד בכמה מאות, יותר מחמש מאות, אדמו"רים ורבנים מלווים בחסידים נכנסים מאחורה (מהכניסה שמאחורי הבית). אחרי כרבע שעה עלה כ"ק אדמו"ר שליט"א למעלה להחליף את התפילין ואח"כ חזר לשבת והמשיכו לנחם (היות ותפילין ואבל זה לא כ"כ מסתדר...).
 +
 
 +
היום זה הי' שיא של מנחמים, אדמו"רים וכו'. יצאו שתים וחצי קסטות רק איך שאדמו"רים ורבנים חשובים מדברים עם כ"ק אדמו"ר שליט"א.
 +
 
 +
מטעם נשי ובנות חב"ד החלו היום בצהריים בכתיבת ספר תורה לע"נ הרבנית הצדקנית נ"ע. ספר תורה נוסף החל להיכתב היום – הוא תרומת משפחת זאיאנץ מברזיל. תחילת כתיבתם היתה בביתו של כ"ק אדמו"ר שליט"א כשרבני וחשובי אנ"ש כתבו את האותיות הראשונות. כתיבתם אמורה להסתיים עד סוף שנת האבל.
 +
 
 +
מנחה הי' ב-3:15 ואח"כ ג"כ היו מנחמים. כן אחרי מעריב (שהי' ב-6:00 לערך) ג"כ הרבה ניחמו.  
 +
 
 +
בין גדולי התורה והאדמו"רים הרבים שבאו לנחם אתמול והיום, יצוינו: כ"ק האדמו"רים והרבנים מנובומינסק, מסקווער, מספינקא, מאונגוואר ("משנה הלכות"), מדערברעצין (הגר"מ שטרן), מפאפא, מייטרא, מדעס, ממארגארעטן, מדינוס, מליז'ענסק, מנדבורנה, מסטניסלב, מסקולען, מסקאליא, מנאראל, מזידיטשוב, ממאקובה, מקראסניא, מראצפרט, הגר"י פיקרסקי, הגר"פ הירשפרונג, הגרי"א ליעבעס, הגר"א פאם (ראש ישיבת "תורה ודעת"), הגר"א גוכער, הגאב"ד מיוקע, גאב"ד טענגער, גאב"ד אונסדורף, ראשי אגודת הרבנים, ביה"ד של איגוד הרבנים, בניו וחתנו של כ"ק האדמו"ר מצאנז-קלויזנבורג שליט"א, בניו של כ"ק האדמו"ר מבאבוב שליט"א, הגר"ש וסרמן, הגר"ד שטיינוורצל (ראש ישיבת באבוב), הגר"א פישר (ראש כולל גור), הגר"מ אמסל.
 +
 
 +
----
 +
'''אודיו:'''
 +
 
 +
* [http://mms.chabad.fm/ksolwm/yoman770/audio/5748/5748-05-27%20Shachris.mp3 שחרית]
 +
 
 +
* [http://mms.chabad.fm/ksolwm/yoman770/audio/5748/5748-05-27b%20Mincha.mp3 מנחה]
 +
 
 +
* [http://mms.chabad.fm/ksolwm/yoman770/audio/5748/5748-05-27c%20Nichum%20Aveilim.mp3 ניחום אבלים]
 +
 
 +
* [http://mms.chabad.fm/ksolwm/yoman770/audio/5748/5748-05-28%20Mariv.mp3 מעריב]

גרסה אחרונה מ־21:36, 25 בינואר 2008

יום שני, כ"ז שבט

החלטתי שאני חייב לשמוע קריה"ת אצל כ"ק אדמו"ר שליט"א הגם שהיום זה לא שייך לאות שלי. בקיצור, עמדתי בתור שנכנסים המיוחסים והשליחים שנוסעים, וכך הצלחתי להיכנס. מיד לבשתי תפילין, וחיכיתי עד שכ"ק אדמו"ר שליט"א ירד, כ"ק אדמו"ר שליט"א ירד עטור בטלית ותפילין והסידור בידו כנ"ל מהקומה למעלה כשמביט בארץ ואח"כ ניגש. החל ב"וכן שני כתובים" ואמר קדיש והחלה התפילה.

בכלל ההרגשה הייתה נפלאה, כ"ק אדמו"ר שליט"א לא עלה לתורה, היות והוא "אבל", אבל אמר קדיש. הבעל-קורא הי' ר' דוד רסקין. אחרי התפילה אמרו פרק מ"ט בתהילים וכ"ק אדמו"ר שליט"א אמר קדיש, אח"כ ניגש כ"ק אדמו"ר שליט"א לפינה כמו אתמול והתיישב עם הטו"ת ועברו לנחמו. אני יצאתי כמו אתמול ולא ניחמתי מהטעם לעיל.

ר"ת הנחתי בחוץ. בינתיים החל להתאסף בחוץ קהל עצום שהגיע מבורו פארק וכו', הגיע ת"ת של גור שבאו לנחם. הקהל נאמד בכמה מאות, יותר מחמש מאות, אדמו"רים ורבנים מלווים בחסידים נכנסים מאחורה (מהכניסה שמאחורי הבית). אחרי כרבע שעה עלה כ"ק אדמו"ר שליט"א למעלה להחליף את התפילין ואח"כ חזר לשבת והמשיכו לנחם (היות ותפילין ואבל זה לא כ"כ מסתדר...).

היום זה הי' שיא של מנחמים, אדמו"רים וכו'. יצאו שתים וחצי קסטות רק איך שאדמו"רים ורבנים חשובים מדברים עם כ"ק אדמו"ר שליט"א.

מטעם נשי ובנות חב"ד החלו היום בצהריים בכתיבת ספר תורה לע"נ הרבנית הצדקנית נ"ע. ספר תורה נוסף החל להיכתב היום – הוא תרומת משפחת זאיאנץ מברזיל. תחילת כתיבתם היתה בביתו של כ"ק אדמו"ר שליט"א כשרבני וחשובי אנ"ש כתבו את האותיות הראשונות. כתיבתם אמורה להסתיים עד סוף שנת האבל.

מנחה הי' ב-3:15 ואח"כ ג"כ היו מנחמים. כן אחרי מעריב (שהי' ב-6:00 לערך) ג"כ הרבה ניחמו.

בין גדולי התורה והאדמו"רים הרבים שבאו לנחם אתמול והיום, יצוינו: כ"ק האדמו"רים והרבנים מנובומינסק, מסקווער, מספינקא, מאונגוואר ("משנה הלכות"), מדערברעצין (הגר"מ שטרן), מפאפא, מייטרא, מדעס, ממארגארעטן, מדינוס, מליז'ענסק, מנדבורנה, מסטניסלב, מסקולען, מסקאליא, מנאראל, מזידיטשוב, ממאקובה, מקראסניא, מראצפרט, הגר"י פיקרסקי, הגר"פ הירשפרונג, הגרי"א ליעבעס, הגר"א פאם (ראש ישיבת "תורה ודעת"), הגר"א גוכער, הגאב"ד מיוקע, גאב"ד טענגער, גאב"ד אונסדורף, ראשי אגודת הרבנים, ביה"ד של איגוד הרבנים, בניו וחתנו של כ"ק האדמו"ר מצאנז-קלויזנבורג שליט"א, בניו של כ"ק האדמו"ר מבאבוב שליט"א, הגר"ש וסרמן, הגר"ד שטיינוורצל (ראש ישיבת באבוב), הגר"א פישר (ראש כולל גור), הגר"מ אמסל.


אודיו: