הבדלים בין גרסאות בדף "י' שבט תשכ"ד"

מתוך יומן 770
 
שורה 1: שורה 1:
'''(מרשימות הרב שד"ב לעווין)'''
+
'''יום ועש"ק, יו"ד שבט'''
  
לקראת בואי שלח על ידי אבי שי' בקבוק משקה להגיש בהתוועדות יו"ד שבט.
+
הסדרים בי׳ שבט אין מה לכתוב הכל כרגיל כל שנה, כ״ק אד״ש נגש לעמוד כל הג׳ תפלות, התפלה מלה במלה בקול (מובן שבשקט קצת) — חוץ משמו״ע כמובן — , יום ו׳ כלם נסעו לאהל גם אני נסעתי כמובן והיינו שם יחד עם כ״ק אד״ש באהל ושם קרא כ״ק את הפדיונות והיה קורא וקורע ושם בתיק מיוחד ורק אחדים זרק לאן שכלם זורקים.
  
עליתי והגשתי ואמרתי: דער טאטע האט מיר גיהייסן איך זאל איבערגעבן די פלאש משקה דעם רבי'ן.
+
ערב שבת היה מאמר אחרי תפלת ערבית ד״ה באתי לגני, ערך כשעה.
 
 
הרבי: ווי הייסט דיין טאטע?
 
 
 
אני: ר' ישראל יהודה בן לאה ביילא.
 
 
 
הרבי: אה!... לוין!
 
 
 
הרבי הביט על הבקבוק, פנה לרב מא"י שישב מאחוריו, הראה לו את הבקבוק ושאל: מ'ניצט דאס?
 
 
 
הרב: יע!
 
 
 
הרבי: אבער איר ניצט דאס?
 
 
 
הרב: ניין!
 
 
 
הרבי פנה אלי ואמר: איז האב קיין פאריבל ניט.
 
 
 
כשהתחלתי לחזור הושיט לי בקבוק אחר ואמר: קום אהער נעם זאג לחיים.
 
 
 
ומזג לכוסי ואמרתי לחיים, והשיב: זאלסט זיין א חסיד א ירא שמים א למדן.
 
 
 
נתן לי את הבקבוק ואמר: נעם צוטייל די משקה ... נעם צו דיין פלאלש.
 

גרסה מתאריך 21:58, 20 בינואר 2008

יום ועש"ק, יו"ד שבט

הסדרים בי׳ שבט אין מה לכתוב הכל כרגיל כל שנה, כ״ק אד״ש נגש לעמוד כל הג׳ תפלות, התפלה מלה במלה בקול (מובן שבשקט קצת) — חוץ משמו״ע כמובן — , יום ו׳ כלם נסעו לאהל גם אני נסעתי כמובן והיינו שם יחד עם כ״ק אד״ש באהל ושם קרא כ״ק את הפדיונות והיה קורא וקורע ושם בתיק מיוחד ורק אחדים זרק לאן שכלם זורקים.

ערב שבת היה מאמר אחרי תפלת ערבית ד״ה באתי לגני, ערך כשעה.